Ko je človek še mlad, ko nima veliko življenjskih stroškov, je čas, da poišče strast, da najde stvari, ki ga veselijo. To je obdobje, ko te strasti še ni nujno povezovati s preživetjem. Takrat lahko preiskušaš, zamenjaš veliko služb, delaš veliko različnih stvari in odkriješ tisto, kar te veseli in čemur si pripravljen posvetiti svoje življenje.

To sta strast sta našla tudi Stella Korošec in Anže Miklavec, ki ustvarjata blagovni znamki Equa in Goat Story.

Anže, ki je v študentskih letih zamenjal veliko služb, se preizkusil v nekaj podjetniških zgodbah in nato našel svojo strast v kavi, je prepričan, da je treba mlajše generacije vzpodbujati in jih naučiti najti to strast. Pravi, da nas šola rine skozi nek lijak, kjer si moramo biti vsi zelo, zelo podobni. Vsi moramo nabirati petke. To se najbrž ne bo spremenilo prav kmalu. Pomembno pa se mu zdi, kam gremo potem, ko pridemo iz tega lijaka. “Mislim, da je na nas starših, da to počasi spreminjamo in šola nam bo sledila. Nič se ne bo zgodilo čez noč”, zaključi Anže, Stella pa še dodaja: “Več ko se o tem pogovarjamo, bolje je. Bolje bo tudi za naslednje generacije. Res moramo o tem veliko govorit in ljudi navdihovat s svojimi zgodbami.”